Aktuální informace pro klienty
Pravidla poskytování služeb
vzhledem k ochraně obyvatelstva a prevenci nebezpečí vzniku a rozšíření virových onemocnění a s ohledem na ochranu zdraví zaměstnanců i klientů
s účinností ode dne 1.9. 2022
- Vstup na pracoviště PPP s ochrannými prostředky dýchacích cest necháváme na rozhodnutí klientů a jejich zákonných zástupců.
- S nezletilým klientem se jako doprovod dostaví pouze 1 osoba.
- Služba nebude poskytnuta klientovi s příznaky virového onemocnění(teplota nad 37°C a vyšší, rýma, kašel, dušnost apod.).
- Je omezen volný pohyb klientů v prostorách pracoviště.
V Ostravě dne 1.9. 2022
Mgr. Marie Schindlerová
ředitelka PPP
Upozornění pro klienty PPP Poruba
Pro návštěvníky pracoviště Ostrava – Poruba: vzhledem ke změně Návštěvního řádu SOŠ Prof. Z. Matějčka v souvislosti s GDPR je nutná evidence osob navštěvující budovu. Evidenci – záznam osoby – provede recepční školy na základě dokladu totožnosti (OP, ŘP, služební průkaz, případně jiný doklad totožnosti).
Prosíme tímto všechny plnoleté osoby (zákonný zástupce, zletilý klient) které doprovází klienty na PPP, pracoviště Poruba, 17. listopadu 1123, aby byli připraveni na tuto evidenci a měli tedy k dispozici potřebný doklad totožnosti.
Interaktivní formuláře
Vážení klienti, kolegové,
připravili jsme pro Vás nové interaktivní formuláře, které naleznete v sekci Dokumenty -> Formuláře. Jedná se o Žádost o vyšetření, Žádost o vyšetření školní zralosti, Zpráva MŠ, ZŠ a SŠ. Veškeré informace nutné, pro jejich vyplnění, naleznete přímo u výše zmíněných formulářů.
Kolektiv pracovníků PPP Ostrava
Objednávání klientů
Prosíme klienty PPP Ostrava, aby i nadále při podávání žádostí o vyšetření upřednostňovali elektronickou formu komunikace (příp. telefonickou). Můžete využít:
- datovou schránku 3rnfc46
- emailové adresy: posta-zabreh@ppp-ostrava.cz, posta-poruba@ppp-ostrava.cz