Objednávání do PPP Ostrava

Vážení klienti, věnujte prosím pozornost následujícím informacím ohledně objednávání do PPP.

  1. Do PPP se může objednat pouze zletilý klient (dále jen ZK), případně zákonný zástupce nezletilého klienta (dále jen ZZ). V případě náhradní rodinné péče, je nutné doložit rozsudek o svěření do péče. 
  2. V případě, že se nemůžete, z vážných důvodů, k vyšetření dostavit, můžete zplnomocnit jinou zletilou osobu (prarodiče, zletilé sourozence aj.). K tomu prosím využijte formuláře Plná moc, viz níže. Bez plné moci podepsané zákonným zástupcem nemůže být vyšetření realizováno. 
  3. K podání žádosti o vyšetření v PPP můžete využívat následující možnosti:
    • telefonický kontakt se sociálními pracovníky: 553 810 700 (701), 553 810 750 (751), 604 227 865, 733 165 151 (152, 153);
    • emailové adresy: posta-zabreh@ppp-ostrava.cz, posta-poruba@ppp-ostrava.cz;
    • datovou schránku: 3rnfc46;
    • osobní návštěvu PPP.
  1. Pokud se objednává ZK či ZZ samostatně, vyplní formulář Žádost o vyšetření, která je níže a tento podepsaný formulář ve formátu pdf odešle na výše uvedený email nebo datovou schránkou.
  1. Pokud se objednáváte ve spolupráci se školou (MŠ, ZŠ, SŠ) je dostačující vyplněná Zpráva školy o žákovi (viz formuláře níže), která je podepsána ZZ, či ZK.
  1. Termíny podávání žádostí o vyšetření:
    • Výchovné a výukové obtíže: průběžně během celého školního roku.
    • Prodloužení Doporučení do vzdělávání: průběžně během celého školního roku, dle platnosti stávajícího Doporučení.
    • Školní zralosti: od ledna do dubna příslušného kalendářního roku, ve kterém dítě dovrší 6 let.
    • Přípravná třída: od ledna do dubna/května příslušného kalendářního roku, ve kterém dítě dovrší 5 let.
    • Profesní orientace: do 31. 12. v roce, kdy je žák v 9. tř., resp. v posledním ročníku SŠ. 
    • Uzpůsobení podmínek přijímacího řízení: do 31. 12., ve školním roce, ve kterém se žák bude hlásit na SŠ.
    • Uzpůsobení maturitní zkoušky: do 30. 10. ve školním roce, ve kterém bude žák maturovat.

V současné době jsou pracovníci PPP vytíženi evidováním nových žádostí o vyšetření, může se stát, že se nedovoláte, proto prosíme upřednostňujte elektronickou formu objednávání.

Po podání žádosti vyčkejte, je nutné její administrativní zpracování. Během několika týdnů budete kontaktováni pedagogickým pracovníkem a bude Vám sdělen termín vyšetření.


Formuláře

Pro optimální fungování interaktivních formulářů (např. funkční diakritiku) můžete využít jednu z následujících možností:

  • Formulář otevřete v prohlížeči, vyplníte, vytisknete a podepíšete, poté jej doručíte PPP vybraným způsobem (elektronicky – emailem, jako fotku, či sken), nebo osobně, či poštou.
  • Formulář si uložíte do svého počítače i pro pozdější potřebu a úpravy. V tomto případě je ale pro jeho plnou funkčnost nutné mít nainstalován program Adobe Acrobat Reader DC (dostupné na: https://get.adobe.com/cz/reader/). Po uložení jej vyplníte, vytisknete, podepíšete a doručíte na PPP vybraným způsobem (elektronicky – emailem, jako fotku, či sken), nebo osobně, či poštou.
  • Pokud jste majitelem datové schránky, přijímáme i formuláře bez podpisu (týká se pouze zákonných zástupců, ne škol!), datová schránka slouží, jako ověření Vaší totožnosti. Formulář nemusíte v tomto případě tisknout.

Formulář můžete vytisknout a vyplnit rukou, tak jak jste dosud byli zvyklí.

Upozorňujeme klienty, že formuláře přijímáme pouze s podpisem zákonného zástupce (vyjma bod 3).

Formuláře prosíme tiskněte oboustranně.


Formuláře pro rodiče

Formuláře pro mateřské školy

Formuláře pro základní školy

Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, 
poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti.
Informace o vašem používání našich stránek také sdílíme 
s našimi partnery v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy.
Příjmout a pokračovat
Odmítnout